Sign that I need a new hobby besides discussion boards

Online Users: 1,302 guest(s), 0 user(s). Replies: 6


HappyGirl13 Posts : 1,298 Registered: 4/21/08
Sign that I need a new hobby besides discussion boards
Posted: Oct 27, 2010 6:18 PM

Does anyone else do this, or is it just me?

Sometimes when I'm having a conversation with someone in real life, I almost call hubby "DH".

And sometimes when DH and I are doing some verbal sparring, I will tell him to "STFU." This is an especially handy term now that we have a child LOL.

I am lame. :)

preview image

 

 

 

 

Reply


MizJodi Posts : 65 Registered: 3/8/07
Re: Sign that I need a new hobby besides discussion boards
Posted: Oct 27, 2010 6:22 PM Go to message in response to: HappyGirl13

LMAO! I catch myself wanting to say things like "LOL" or "OMG" and many other pieces of 'net lingo :)

Glad to know I'm not the only one!

Reply


PharmToxGirl Posts : 5,446 Registered: 8/30/07
Re: Sign that I need a new hobby besides discussion boards
Posted: Oct 27, 2010 6:30 PM Go to message in response to: HappyGirl13

Oh yeah!!!!

 

 

 

Reply


MizJodi Posts : 65 Registered: 3/8/07
Re: Sign that I need a new hobby besides discussion boards
Posted: Oct 27, 2010 6:37 PM Go to message in response to: PharmToxGirl

Oh, and I find myself refering to df's mother as "F-Mil"

Reply


myras Posts : 396 Registered: 2/26/10
Re: Sign that I need a new hobby besides discussion boards
Posted: Oct 27, 2010 6:39 PM Go to message in response to: HappyGirl13

Happy, the baby is gorgeous!!

myra@classysassyweddings.com

Reply


HappyGirl13 Posts : 1,298 Registered: 4/21/08
Re: Sign that I need a new hobby besides discussion boards
Posted: Oct 27, 2010 7:11 PM Go to message in response to: myras

Thank you, Myra! He just turned 7 months. He's a sweet little guy.

MizJodi, I sorta do the MIL thing, too. Not in real life usually, but sometimes when I'm sending an e-mail to a real-life friend (most of whom do not frequent discussion boards), I'll sometimes want to write MIL and then I realized they might not know what I'm saying.

preview image

 

 

 

 

Reply

jackson132 Posts : 1,623 Registered: 9/13/12
Re: Sign that I need a new hobby besides discussion boards
Posted: Dec 24, 2012 3:24 PM Go to message in response to: HappyGirl13

Wedding dresses from famous wedding designers are promoting now.
http://www.okaydress.com/wedding-dress-designers-c-65.html
Mori Lee Wedding Dress Style 1904 is just $399.99.

Reply
RSS

Thank You
for Signing Up!

Check your e-mail inbox for the latest updates from brides.com

Give a Subscription to Brides Magazine as a Gift
Subscribe to Brides magazine